Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

Make Over Blog!!

Ok..akhirnya berjaya gak aku tukar header blog ni...
ni dah pukul 2.45 agi tetiba mood nak update blog membuak-buak plak..esok nk keje harap2 xngantok la....
berbalik kepada header baru....
aku sekejap je edit tadi sebab nk keep it simple..tapi yang wat lama tu sebab nak adjust size yg sesuai tuk jadi header ni....
akhirnya...
berjaya jugak....
setelah cubaan mengadjust kali ke-7


hehehe..kat blog ini je ade gambar dia....
dah nama pun kisah aku dan dia ye x..kalau xde muka dia dah jadi kisah aku je...hehehhe
font pun aku dah ubah..saje nk ubah selera sikit...background pun aku ubah coz sebelum ni...background aku kaler pepel..tapi sebab header aku dah ter"edit" kaler purple gak...makanya..kene tukar background..ok gak...
memula nk pakai background sendiri,..tapi saiz elebih plak..ade msa nanti nk edit background plak...
ok...guys....
ok x header baru ni? ni je yg termampu..hehehe...bleh la kan dari de kan.... <3

No comments:

Post a Comment