Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 7, 2012

Baju Nikah

HYE...Salam....
aku frust ni dengan tailor yg aku nk tempah baju nikah..dari disember aku tunggu dia sebab katanya januari baru dia ade...bila aku call ari tu..katanya lepas Chinese New Year plak...aduh....
bila bincang dengan En.k, dia kata wat kat tempat lain je..sebab takut apa2 hal nanti..jadi dia tanya kawan dia yg bini mak andam tu kat mana ok...ni kang lepas zuhur nak pegi la ni...tapi dapat ke makcik tu buat macam yg aku nak?
dengan saiz badn aku lagi...aduhhhhhh.......
aku teringin giler nak pakai ikut design aku...hahaha....bajet artis la konon....
ishhh...kalau aku artis...aku tempah je baju yang macani...


glamer gitu....
tapi apakan daya...aku hanyalah insan biasa......tema aku ialah ungu kelabu....ok x? tapi baju nikah aku wane peach krim...dah agak2 coklat plak...mata ak kero masa pilih kain kat jakel dulu....tension je..tapi nk wat camne...dah terbeli...terma je.....
maka...setelah aku carik-carik kt album umum Mr. Google.....aku jumpa la beberapa design yng kalau aku cantum-cantumkan jadi design idaman aku...hahahaha....

disebabkan material aku kain satin + lace....
aku teringin na wat kurung moden full satin dengan lace tu cuma ala-ala jaket or kardigan ang boleh ditanggalkan..agak-agak korang possible x?

kainnya aku nak mcam design ni...ala-ala ade ekor gitu....

lehernya mcam ni...macam princess.. tapi kalau aku wat design maam kat bawah ni..ok ke dengan badan aku yang agak-agak...ni?

hmmm....ke besor sangat lehernya?

tapi kan...kalau aku ni..ala-ala kurus n hot..(dalam mimpi je ni)...
aku nak wat macam ni..

tapi apakan daya aku yang banyak "kelebihan ni" terpaksa la design ikut badan....
so....
tunggu je la bila design dah siap eh....
aku nak tampal n jahit beads sendiri..hahaha...
giler kuasakan?


No comments:

Post a Comment