Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 15, 2012

I'm Back Darling.. xoxo

Rinduuuuunyaaaaa kat blog aku ni.. .lama sangat dah menyepi..

xtau la kenapa dalam kesibukan dengan alam pekerjaan...dengan preparation wedding lagi...
aku seakan-akan hilang mood nak update...
.dalam otak macam-macam nk kongsi dengan korang..yelah...excited dengan segala yang tengah aku usahakan..tapi...
xtaulah kenapa jari jemari salleh..eh jari jemari aku ni xnak berlari-lari diatas keyboard laptop kesayangan ni....
memula ari tu sebab susah nak login sebab key numbers xelok...
pastu dalam kesibukan..terus. tangan ni macam lumpuh untuk menari-nari...

TAPI KINI AKU DAH PULIH....
I'M BACK BABEH...
jadi aku akan backdated segala yang aku nk tulis tu mulai hari ni ok sayang...hehhe:mode::gedik sekejap....
aku macam-macam dah buat dan macam-macam nak kongsikan dengan korang..rindu sangat nk berblogging...
ok..kita jumpa lain kejap lagi dalam my next post..okeh..:D

No comments:

Post a Comment