Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 22, 2012

Naik Seri???

Salam..
Selamat Pagi...
SOrry sangat-sangat sebab lambat 2 je update pasal preparation...
ni tengah berehat kejap sebab lenguh buang sawang kat bumbung umah..maklumla..umah kampung...siling xde...sawang pun banyak la....
ok... aku nk cite pasal aku pegi spark eh SPA semalam..haaa..kelas kau..g SPA nk Kawen...
*** imej:ihsan GOOGLE***
ala...bukan spa yang mahal-mahal pun..kat area palong ni jugak...
kununnya...last week aku dah wat appointment nk g semalam tuk amik pakej pengantin yang ade spa/.sauna, mandi bunga, lulur, urut ngan facial muka skali...
alkisahnya..disebabkan aku ni perempuan...makanya hari isnin (1 day b4 appointment).... CIK MERAH datang..so...xde la aku dapat buat mandi bunga.. adik kat Spa tu siap cakap... "ala..nape perantin U*** plak? baru nk naikkan seri...xdapat la buat nampaknya..."
aku jawab.. " nak wat camne dik..benda xleh kawal..hehehe"
so..semalam..wat lulur ngan massage... aku ni xpenah lagi wat menatang tu sume..rasa segan...
masa urut...adoiii...sakitnya...tapi kat urat je sakit..mungkin betul.urat aku dah tegang kot...
sabo je la...
ni kejap lagi nk g wat Meni.. Pedi plak...

*** imej:ihsan GOOGLE***

hehehe..
saje nk manjakan diri...
okeiy..bubye.. see u next time ya... xoxo

No comments:

Post a Comment