Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

Tips for Bride to Be

Salam...
kini sah sebulan lebih sikit aku jalani hidup sebagai seorang isteri...
penatnya...
walaupun penat tapi xkisah pun sebab husband memahami.. n x push sangat bab-bab keje umah n memasak ni..sebab mungkin dia paham selama ni aku duk bawah ketiak mak..
balik keje je...sume dah siap..umah dah kemas...makanan dah sedia....
baju pun kadang-kadang mak aku rajin sangat basuhkan...aku balik nk basuh baju tengok bakul dah kosong...baju dah besidai...mak aku siap cakap.."mak duk umah xwat pape..mak basuhkan la..."
jangan salah paham eh...aku xpenah suh mak aku basuhkan....

tapi ..
tulah padahnya..
bila dah kawen..duk ngan husband..umah kemas sendiri..baju sendiri n baju husband kene basuh...memasak lagi..
dapat plak hubby yang xsuka makan kat kedai n agak cerewet bab memasak ni...
memang penat....
pastu bangun pagi sebelum g keje siapkan makanan bekal tuk hubby bawak g keje...

penat sebab berubah drastik pola hidup aku...
tapi tu la kan..dah jadi isteri ni..even penat pun..tapi still xterasa sangat....
kena pandai handle stress sendiri la..

No comments:

Post a Comment