Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

Debaran pertama...

Salam..rasanya sebelum aku bercerita kisah persediaan tu better aku cite saat aku bertemu "dia".
Aku jumpa dia masa aku kerja semasa sem break..kalau nk ikutkan..dia biasa-biasa je...
aku minat kat senyuman dia..hahaha...dia ade gigi taring....aku memang suka orang yg ade gigi taring ni..xtau la nape..kalau pmpuan ade gigi taring bagi aku mesti cantik..haha
lain orang lain pendapat kan...
sebenarnya dia keje biasa je..ade kawan aku penah cakap dia memang xpenah suka kat "dia" even member aku ni xpenah kenal dia..mungkin sebab taraf pendidikan kami xsama...ade yang siap menasihatkan aku supaya putus dengan "dia" sebab katanya kami xsetaraf....aku pun tak tau la...aku cuma tau..dia baik dan rajin..yang paling penting dia hormat mak aku...dia dah anggap mak aku macam mak dia....for me as long as he try his best in work..its enough...
tahun kedua aku kenal dia..mak dia telah pergi menyambut seruan Ilahi...n tahun ni iaitu tahun ke-6 pulak ayahnya meninggal setelah sebulan berada di hospital akibat kemalangan jalan raya...now he only have me....
i love him...hahaha..aku xpenah sejujur ini bercerita kisah aku dan dia..tapi kat sini xpe la kan..kat mane lagi aku nk luahkan....hehehe...
thanks to u all for reading... :D

No comments:

Post a Comment