Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

New Blog..

Hye..salam....
I'm Amy Rosmiza binti Rosli...hehehe....this is my new blog....i already have one which is My Life As Amyza
the main reason I opened this new blog because I don't want to mix up my first blog which is about my life...my work..my family n frens.....with this new blog...because in this blog i want to share about my preparation for my E-day @ mere sagaii and for my wedding..hehehe
kredit to Mr. Google
n for this blog..I'll use "aku" as "me"....dah biasa la dengan "aku" n rasa lebih rapat dengan pembaca..hehehe....kat sini actually nk menceritakan tentang hari bahagiaku yang mane aku xpenah bgtau dalam blog lagi stu tu yg aku akan bertunang lagi 3minggu.....hehehe..saje je....ok la kan...n for my engagement n wedding..aku banyak wat DIY for bunga telor...hantaran...pormender ball..bilik pengantin....dll.....so ingatnya nak kongsi pengalaman n ilmu dengan bride to be yg lain..memang excited..tapi nk cerita dalam blog yg satu lagi tu tak tercerita....so...aku wat keputusan,...aku akan bukak satu lagi blog yang khusus tentang itu sahaje....ok..luv u all...

No comments:

Post a Comment