Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 31, 2011

Selamat tahun Baru

Selamat tahun baru kepada semua pembaca...
apa azam anda tahun ni? bila tahun baru je..mula la sume pikir pasal azam kan?
aku nk cite pasal azam tu...hmmm....azam tahun lepas pun masih x Komeh lagi...
harap dapat capai azam yg xkomeh lagi tu la....
n setiap tahun..aku pasti tanamkan aku punya wish list untuk tahun tu..bukan azam tau sebab bagi aku azam ni apa yg aku nk ubah kat diri aku dari segi akhlak dan sahsiah...
tapi wish list plak bagi aku benda yang aku nak...nak miliki....
macam masa aku kat maktab..aku nk beli laptop..dah tercapai...
tahun lepas aku punya wish list nk g jalan-jalan naik kapal terbang dah tercapai gak sebab ikut member g Miri...
tahun ni plak..apa ye????
hmmmmm....
ok...
WISH LIST AKU SEMPENA TAHUN BARU INI IALAH:
:
:
jeng...jeng...jeng....
:
:
:
ok.....ini dia..

  1. Aku nak beli Kamera - xkira la DSLR ke Compact ke..janji nk kamera gantikan kamera aku yang rosak tu...
  2. AKU NAK BELI HANDPHONE BARU-aku nak handphone yang smart..hahaha..tak tau nk yang mane..janji "smart"
  3. AKU NK KURUS-hahaha..yang ni tiap-tiap tahun aku wish..tak penah lepas..makin diet makin tembam....makin aku kontorl makan..makin naik berat badan...macam mane tu...muat ke x baju jawa mak andam yang aku teringin nk pakai tu....ade aku tanya kat member yg jual korset premium beautiful..tapi mahal but boleh byr ansuran..masalahnya skang aku dah carik pasal dengan ansuran pingan corell ngan corningware...nk tambah lagi satu...mati aku..kenduri bulan 5...kang xdapat simpan duit plak kang....
  4. AKU NAK BELI DAN DUDUK UMAH SENDIRI-teringin sangat nk beli umah aku...tapi kene tunggu pas kawen la dulu.,..
ok..itu la wish list aku....amacam..agak-agak korang dapat capai x sebelum tahun depan?
lupe plak...lagi satu..aku nak wat UPAH HAJI tuk arwah ayah aku... harap-harap list yg ni tercapai la....
ok...
sama-sama la kita berjuang untuk mencapai wish tahun baru kita ye....
happy new year (nak tulis nombor tapi keyboard xleh tekan nombor...hehehe

p/s: esok birthday en.tunang..nak bg adiah ape eh?susah-susah kang aku bg kek je la kan...hehehe...

No comments:

Post a Comment