Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

Counting Days...

Salam...anda suka x lagu menghitung hari yang satu ketika dulu agak pemes?
aku suka sangat lagu tu..hehe...
skang ni tengah berdebar menhitung hari....
lagi lebih kurang lapan hari aku akan bergelar tunangan orang..insyaAllah....
ok..nak reveal ni...aku akan bertunang pada 20 November 2011. so sebenarnya xde kene mengena dengan tarikh=tarikh yang menjadi rebutan ramai untuk dijadikan hari istimewa..actually last year..my fren ade tanya no kete aku ..aku cakap la 1102. then dia cakap "owh... 2011" aku pelik la..nape aku tanya..dia cakap no kete cantik...ok...accepted..Then masa duk sensorang aku tepikir tentang no kete...aku sayang kete aku coz first time ade harta sendiri kan...so...aku tepikir...1102 maknanya 11 haribulan 02 atau boleh jadi jugak 20 haribulan 11. bestnya kalau betunang masa kene ngan no kete tu...cewah..haha..masa tu dia lum cakap pun lagi pasal nk meminang aku..xde pun..hahaha..syok sendiri je.....
pastu awal tahun ni ...tarikh 11 haribulan 02 berlalu tanpa ade apa-apa yang berlaku..so kira-kira bulan mac dia cakap pasal nk bertunang..aku dah berangan dah nk tarikh yang lagi satu tu iaitu 20 haribulan 11 tapi xdapat coz...dia nk wat 1.10.2011 tapi tak jadi coz jiran "dia" kenduri kahwin... then we picked other date that was 28.10.2011 but then x jadi jugak sebab abg ipar "dia" xdapat cuti n other reasons..so...kami pun berbalah la pasal dah dua kali tukar tarikh...last2 aku cakap "ok...kita wat 20 haribulan 11 la..senang..masa tu pun dah cuti sekolah dah...."
gaduh kami lama gak..even hari-hari call n msg tapi gaduh tetap gaduh..lepas seminggu baru ok kot means baru la mesra sikit bls sms..hahaha....kalau x tu..aku asyik balas "OK" je sampai ke sudah....
so..bila dah tetap tarikh baru la perasan tarikh tu sebenarnya 20.11.2011...
baru tersedar..puncanya nombor kete aku ye..bukan aku obses dengan tarikh-tarikh kegilaan ramai ni...ok..hehehe

No comments:

Post a Comment