Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Header Baru..Yeayyyyyy!!!!

Yes!!!!..
akhirnya berjaya jugak aku menukar header lama...

kepada....
header baru....

baru siap ni..buat guna "paint" sahaja sebab laptop abg ipar ni xde photoshop...
so..inilah hasilnya..for the time being..aku sangat suka n berpuas ati dengan header ni..sebab sangat ceria...hehehe...

Ok..nak cerita kenapa nama blog aku AKAR @ AK.AR n kenapa url aku http://khaimiza.blogspot.com


  1. 1. AKAR @ AK.AR sebab..... Nama En. Tunang ialah Ahmad Khairi @ AK dan nama aku ialah Amy Rosmiza @ AR.. so jadilah AKAR@AK.AR

  2. http://khaimiza.blogspot....sebenarnya memula aku pening nk buh url apa..tapi sebab blog ni pasal hidup kami..so aku amik nama dia KHAIRI dan nama aku AMY ROSMIZA 
                  maka
           
             KHAIRI + MIZA = KHAIMIZA


gitu la kisahnya...bukan sengaja nk gabung2 nama..hanya untuk blog ini sahaja sebab url x boleh nk tambah + atau _ atau lain2...

No comments:

Post a Comment