Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

We Got Engaged ~ 20.11.2011

20.11.2011
kira-kira jam 12.40 minit tengahari aku selamat menjadi tunangan orang....tunang kepada en. Ahmad Khairi...

Lain macam betul rasanya..bangun pagi tu..tolong mak kemas kat dapur apa yang patut sementara akak ipar aku kemas kat depan..tolong acik-acik ni wat lauk...kupas kelapa...angkat mesin....
Finally..kredit to Mr. Google
dah tu pukul 9 akak ipar aku cakap dah boleh angkat hantaran masuk bilik angah sebab aku punya bilik dekat ruang tengah.,.disebabkan bilik kakak aku kat ruang depan..so...majlis-majlis macam ni bilik kakak aku akan jadi bilik rasmi..dah angkat-angkat hantaran tu....masa aku kuarkan cup cake yang disponsor akak nadia..aku tengok kotak cake tu basah mungkin sebab bercampur dengan sayur-sayur dalam peti ais...aku dah pening..nasib bek ade ana yang ade kedai Seri Impian Palong tu... aku call dia tanya ade kotak cake or cupcake x...nasib bek dia ada n willing nk anta kan kat rumah aku...thank you so much ANA...

selesai suma tu..aku pun g mandi n tunggu adik ujang (ujang ni en. tunang punya kawan) kebetulan adik dia mak andam..tunggu la dia datng tuk makeupkan...
selesai make up..pihak lelaki pun datang...disebabkan en. tunang aku ni dah kehilangan kedua orang tuanya..maka...cincin disarung oleh kakak kesayngannya...ntah kenapa...masa nk sarung cincin aku jadi sebak n menggigil tangan aku..nyaris la aku nk nangis masa tu....

Terima kasih kepada Mai, Masliza Wazir, Normah Ghani, Shida n adik n sepupu dia....n thanks to Kak Haliza coz sudi datng...
Aku wat majlis kecik je..memang ajak tak ramai...aku ajak member yang aku yakin ade kat palong masa tu je...xmampu la nk wat majlis besar yang ade invitation card....mini pelamin (Tapi aku ade la wat tirai bilik sikit...penat gak panjat tangga) macam trend sekarang ni..

.insyaAllah wedding nanti aku wat lebih sikit.... aku ade wat bunga tangan...org cakap xpayah..aku degil...aku wat jugak.. xde la kekok bila bergambar,..

next time aku buh gambar majlis aku ye..ni lappy abg ipar aku ni..gambar sume kat pc kat rumah mak....
ok...
kredit to Mr. Google for all pictures

No comments:

Post a Comment