Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

Perasaan setelah bergelar tunangan orang..

hye..salam...
as u know..i'm engaged...i'm really happy...
korang yang dah bertunang..ade x rasa macam aku rasa...
rasa lain..
xmacam masa sekadar "pakwe-makwe"
i don't know....excited memang ada...nak-nak pulak sebab aku ikat x lama..insyaAllah dalam masa 6 bulan saja..menjelang penghujung mei 2012 aku akan jadi isteri orang...
tapi sekarang ni..dah seminggu lebih bertunang..macam xpercaya pun ada...sebab kami dah kawan 6 tahun lebih....jadi skang ni..entahlah
bila dah bertunang ni..nak keluar dengan dia jadi takut...takut apa kata jiran...
nak keluar malam pun aku dah xberani..nanti jiran mengata...entahla..
ke...perasaan aku je?
sejak bertunang ni..aku ade kuar sekali je dengan dia...itupun 2 jam je..aku mintak tolong dia anta aku wat tinted windscreen kete aku sebab aku xtau kedai mana nk g.....
perasaannya memang lain..but... dalam masa yang sama.... hmmm.... mungkin ni la namanya orang kata dah sampai seru...memang lain rasanya...

No comments:

Post a Comment