Kasih Kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 5, 2011

Hantaran

Barang-barang untuk hantaran bertunang baru 80% aku beli..ade lagi yang x beli..insyaAllah next week la kot pas abis keje...bila lagi nk beli ye x...
kononnya aku ni nk wat sendiri alas dulang..yela..terpengaruh dengan blog IDEA KAHWIN SAYA yang mana sangat sesuai untuk bride 2 be..dengan pelbagai DIY yang menarik....
2 la ari tu aku survey kain yang akan digunakan untuk buat alas dulang..xde satu yang menarik hati ni..agak cerwat la jugak... "dia" cakap kalau jalan dengan aku memang penat..alah..pompuan kan...mesti la cerewet nk pilih yang terbaik di mata ni...
so...jadinya aku g selasa ni la..pas abis keje...kat nagoya Tampin je la jawabnya..hehehe..boleh la kan daripada xde kan....
barang-barang lain kebanyakannya aku dah beli kat KL...

1. langsir jaring tuk tabir bilik aku beli kat uptown danau kota
2. barang-barang lain tu dulang aku beli kat SEMUA HOUSE jalan TAR
3. Veil dah beli jugak walaupun memula ingat nk pakai veil nk pakai selendang je memula sebab veil kebanyakannya RM50 satu tapi masa g Semua House ari tu..lalu depan Muaz Fashion House..aku tgk veil dia RM18.80 je....apa lagi aku pun amik la satu..so veil dah ade...

4. barang-barang tambahan tuk hiasan hari tunang aku beli kat Nilai3 masa aku teman "dia" ngan kakaknya ke sana...Ya Allah penatnya kaki berjalan kat nilai 3..kene survey banyak tempat coz ade yang murah n ade yg mahal..so sebagai pengguna kita kene cari yg termurah.

5. semalam g Daiso JJ Melaka tuk beli kain felt dengan buah strawberi tiruan tuk buat hantaran Towel..towel tu aku nk wat bentuk kek sebab dapat idea kat ade satu blog ni..nanti dah ingat aku tag kat sini ye...heheh...okeh..dah ingat..ni dia blognya tapi kek towel aku xsecantik yang dibuat oleh Pn Wawa..hehe

No comments:

Post a Comment